Schrijftraining voor GGD Brabant-Zuidoost

Medewerkers van het Klantcontactcentrum (KCC) van GGD Brabant-Zuidoost gaf ik een training heldere, klantgerichte e-mails schrijven.



GGD Brabant-Zuidoost communiceert graag op een heldere manier met inwoners en samenwerkingspartners. 


Workshop heldere en klantgerichte e-mails schrijven
Dagelijks handelen medewerkers van het klantcontactcentrum (KCC) veel vragen, reacties en klachten af van inwoners. Dit gebeurt telefonisch, maar ook vaak met een e-mail. De medewerkers van het team KCC hadden behoefte aan een training heldere e-mails schrijven. De schrijftraining gaf ik aan twee groepen in de periode september tot december 2021. De training was een succes. In 2022 volgt een derde groep de training. 


Reactie van de deelnemers
De deelnemers zijn enthousiast. Ze geven aan dat ze erg veel geleerd hebben en dat de training deskundig wordt gegeven. Na afloop gaan ze geïnspireerd en gemotiveerd aan de slag met heldere taal.

 

 

 

FEMFATAAL
Boschstraat 35
4811 GB Breda
06 48797440






Algemene voorwaarden Privacybeleid