Heldere communicatie met inwoners

Communicatieadvies en heldere, klantgerichte teksten voor Gemeente Moerdijk. 



De vraag
Inwoners van de gemeente Moerdijk kunnen een melding doen van “problemen” in de openbare ruimte. Dit gaat over verschillende onderwerpen zoals afval, groen, wegen, verlichting en onveilige situaties. Jaarlijks krijgt de gemeente Moerdijk 17.000 meldingen. Uit evaluaties blijkt dat de afhandeling van meldingen en de communicatie met de gemeente beter kan. 


Tijd voor een verbeterslag
Gemeente Moerdijk wil professionelere afhandeling van meldingen. Met name de kwaliteit van de communicatie tussen inwoners en de gemeente moet omhoog. Inwoners moeten zich gehoord voelen én weten waar ze aan toe zijn. Dit moet bijdragen aan een hogere klanttevredenheid voor de afhandeling van meldingen in de openbare ruimte. Samen met Charlotte Joosten zette ik mijn tanden in dit interessante communicatievraagstuk en hielp de gemeente Moerdijk met een analyse, advies en heldere, klantgerichte teksten en afhandeling van meldingen. 


 


 

 

 

FEMFATAAL
Boschstraat 35
4811 GB Breda
06 48797440






Algemene voorwaarden Privacybeleid